В 2020-2021 навчальному році педагогічний колектив продовжить працювати над науково-методичною темою «Розвиток життєвих компетентностей особистості в умовах сучасного закладу позашкільної освіти».
Якісне забезпечення реалізації науково-методичної проблеми спрямоване на виконання таких завдань:
- надання керівникам гуртків методичної допомоги з питань впровадження форм і методів навчання у освітній процес;
- підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи методичного об’єднання керівників гуртків, творчих груп, школи педагогічної майстерності, психолого-педагогічного семінару;
- створення максимально сприятливих умов для розвитку і саморозвитку педагогів і вихованців через удосконалення та підвищення якості науково-методичного забезпечення освітнього процесу;
- використання нових сучасних педагогічних методів та інноваційних проектів у вихованні та навчанні;
- забезпечення психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу навчання в закладі;
- створення умов для інтелектуального, духовного, морально-етичного, фізичного розвитку вихованців. Удосконалення роботи з обдарованими вихованцями та організація науково-дослідницької роботи;
- використання педагогами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій;
- розвиток педагогічної творчості;
- залучення педагогів до участі в інноваційних і дослідно-експериментальних проектах різних рівнів;
- поширення педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхам друку матеріалів у фахових виданнях та на освітніх сайтах;
- забезпечувати змістовне наповнення веб-сайту закладу.
- вивчення стилю роботи керівника гуртка, його особистісних якостей і на цій основі створення умов для професійного росту й оптимальної взаємодії з колективами вихованців, педагогів, батьків.
З метою підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педпрацівників методична робота спрямована на вирішення таких завдань:
- планування роботи закладу;
- роботи творчих груп: «Компетентнісна освіта: пошук нової парадигми позашкільної освіти» (керівник О. Сухоярська), «Життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості» (керівник І. Комісаренко), «Формування ключових компетентностей засобами ІКТ» (керівник Н. Копилова); школа педагогічної майстерності керівників гуртків художньо-естетичного напряму «Формування творчих компетентностей вихованців на заняттях гуртків художньо-естетичного напряму» (керівник Л. Ткалич).
- сприяння розвитку навичок самостійної роботи керівника гуртка з метою безперервного підвищення кваліфікації й удосконалення педагогічної майстерності;
- формування інтересу до сучасних наукових ідей, дослідної роботи;
- вивчення стилю роботи керівника гуртка, його особистісних якостей і на цій основі створення умов для професійного росту й оптимальної взаємодії з колективами вихованців, педагогів, батьків.
- поповнення «банку інформації»;
- організація роботи психолого-педагогічного семінару;
- педагогічні ради: «Про національно-патріотичне виховання в закладі позашкільної освіти засобами декоративно-ужиткового мистецтва», «Про життєву компетентність як мету навчання і виховання в сучасному закладі позашкільної освіти».
Пріоритетними напрямами роботи залишається розширення мережі гуртків в сільській місцевості, удосконалення форм гурткової роботи.
Усвідомлюючи роль закладу у формуванні якісно-орієнтованого освітнього середовища, педагогічний колектив ЦДЮТ, прагне сформувати для підростаючого покоління такий освітній простір, у якому кожна дитина зможе знайти своє місце та реалізувати свій творчий потенціал.
План роботи Богуславського районного центру дитячої та юнацької творчості на 2020 - 2021 н.р.