Кодекс
педагога-позашкільника
Гурток – це родина.
Піклуватися про здоров’я дитини означає піклуватися про здоров’я нації.
Віддай дітям частину своєї душі.
Допоможи дитині самоствердитися.
Дав слово – держи.
Перед тим, щоб щось зробити чи сказати, поміркуй: до чого це приведе.
Залиш свій слід у душі дитини.
Золоті правила керівника гуртка
- Керівник має бути особистістю, привабливою для дітей.
- Керівник повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чистий і відвертий.
- Керівник має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
- Керівник має бути веселим, жартівливим.
- Керівник повинен раціонально використовувати свій час.
- Керівник має бути доброзичливим.
- Керівник має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
- Гасло керівника: «ПІЗНАЙ САМОГО СЕБЕ І ДОПОМОЖИ В ЦЬОМУ СВОЇМ УЧНЯМ».
- Керівник повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.
- Керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.
- Керівнику слід любити і поважати дитину, поважати її почуття.
- Керівнику необхідно виховувати в дітей самодисципліну.
Методичні рекомендації
1. Пам’ятка-алгоритм для самоаналізу заняття (Комісаренко І.М.)
2. Застосування інтерактивних технологій в гуртковій роботі (Комісаренко І.М.)
3. Методичні рекомендації щодо планування роботи гуртка та заняття (Комісаренко І.М.)
4. На допомогу керівнику гуртка (Комісаренко І.М.)
5. Формування базових компетентностей у вихованців закладів позашкільної освіти (Комісаренко І.М.)
Розробки занять
1. Техніка модульного оріґамі.«Хризантема»
2. Художнє витинання з паперу. Дзеркальна витинанка «Дерево життя»